dklogo

Dušan Koutský jr.

creative director

dusan@dusanjr.cz

725 122 324

PORTFOLIO

aka co jsem vymýšlel

CV

aka po krůčcích nahoru

1/08 – 12/08 McCann Erickson copywriter junior

Jako student jsem dostal šanci napsat a sestříhat rádio na Opel a získat tak místo “kopíka”. To se povedlo. Někdy jsem zazářil, jindy nevěděl, která bije. Pak si vyslechl, že ze mě nic nebude a při cost-cutu dostal padáka.

1/09 – 2/12 Wunderman – copywriter junior

Sbíral jsem zkušenosti nejen při vymýšlení headlinů a psaní textů, ale taky účastí na natáčení a postprodukci nebo digi projektech. Začal jsem si myslet, že jsem hvězda, z čehož mě při cost-cutu rychle vyvedli.

3/12 – 10/12 Nydrle. – copywriter

Vyzkoušel jsem si pure digitál a zjistil, že psaní postů na socky není šálek mého kakaa.

2/13 – 5/14 Kaspen/Jung von Matt – copywriter junior

Strašnou shodou náhod jsem se dostal do týmu Miloše Kočího, který mi dal pořádné základy. Vysvětlil mi koncepční myšlení, ale hlavně ukázal drtivou sílu chytrého copywritingu. Získal jsem sebedůvěru a nejen díky mostům na Kooperativu také silné portfolio. To se po mém třetím cost-cut padáku hodilo.

6/14 – 9/15 Bistro Agency – copywriter senior

Skvělá parta multitalentovaných přátel mi ukázala, že moje slabiny jsou v přístupu. Naučil jsem se vyhrnout si rukávy, nebýt negativní a prostě tvořit. Taky kouzlo sdílených souborů, efekt skvělého kolektivu a jak být kreativcem činu.

10/15 – 11/17 Havas Prague – copywriter senior

Poprvé v životě jsem dostal nabídku já a protože se nám narodil první syn, $ouhla$il j$em. Při práci převážně pro T-Mobile jsem musel být tím, kdo odtáhne to hlavní.

12/17 – 3/21 VMLY&Rcopywriter senior

Důležité rozhodnutí. Měl jsem možnost vymyslet kampaně pro největší českou banku, ale také scénář spotu, který získal 8 shortlistů v Cannes a česká i zahraniční ocenění. Hlavně jsem si vydobil pověst kvalitního a svědomitého kreativce.

4/21 – 4/22 Kaspen/Jung von Matt – creative group head

Poprvé jsem dostal za úkol vést tým a být tím, na o koho se mohou ostatní opřít. Navíc v agentuře, která mě před lety vyhodila 🙂

5/22 – 4/25 VML – head of copy

Velký návrat (= za víc peněz) do největší agentury. 

from 5/25 FLO BX – associate creative director

rat (= za víc peněz) do největší agentury. 

OCENĚNÍ

aka pomíjivá sláva

BRONZE ADC AWARD (NeverMore68 RADIO)
BRONZE EFFIE (č. svaz kanoistiky)
GOLD ADC AWARD (č. svaz kanoistiky TVC)
GOLD EFFIE (PwC)
SILVER EFFIE (PwC)
SILVER EFFIE (jobs.cz)
GOLD ADC AWARD (Post Bellum FILM)
SILVER ADC AWARD (Post Bellum ONLINE FILM)
SILVER ADC AWARD (Post Bellum PRINT)
SILVER Czech “Ad of the Decade” (Post Bellum)
D&AD WOOD Pencil (Post Bellum)
MERIT One Show (Post Bellum FILM)
GOLD Epica Awards (Post Bellum TVC)
SILVER Golden Drum (Post Bellum FILM)
8x SHORTLIST Cannes Lions (Post Bellum TVC)
2x SHORTLIST Cannes Lions (Mamma Help)
2x SILVER Golden Drum (Mamma Help)
GOLD Louskáček (ČEZ – FB GAME STORY)
BRONZE Louskáček (Staropramen – GAME STORY)
GOLD Web Top 100 (Staropramen – WEB)
BRONZE Louskáček (Ordinace.cz – RADIO)
BRONZE Red Apple Moscow (Petrof – PRINT)
BRONZE Epica (Amnesty international – AMBIENT)

VZDĚLÁNÍ

aka diplom

Business Institut EDU, (BBA.) – mediální komunikace

Central European Advertising Art Institute – copywriter

VŠE – nedokončeno

Gymnázium Na Zatlance – všeobecné zaměření